Trucs infal·libles per combatre la calor dins del cotxe
Acabo
de llegir un article en un diari digital que proposa set trucs suposadament
infal·libles per combatre la calor dins del cotxe. D’entrada sembla
interessant, sobretot en èpoques de calor extrema i en zones com Manresa, on
l’estiu no perdona. Però a mesura que avanço en la lectura, penso… eingggg…
El
primer suggeriment és “aparcar a l’ombra”. Home, sí, clar. Però estem a
Manresa. La qüestió no és aparcar a l’ombra, és poder aparcar, punt. I si vols ombra, l’única opció realista és
buscar un pàrquing. Que l’article no contempli aquesta realitat ja el fa poc
aplicable.
El
segon consell és deixar les finestres lleugerament obertes perquè corri l’aire.
Insisteixo: estem a Manresa.
Deixar un cotxe al carrer amb les finestres obertes és una invitació directa a
què te’l saquegin. És com posar un cartell lluminós que digui: “Endavant,
passeu, passeu. Casa meva és casa vostre”.
Després
venen les propostes surrealistes, que si bosses de gel, tovalloles humides... En canvi, no aprofundeixen en coses que sí
que fem servir tots com parasols
tèrmics, climatització prèvia.
Accions reals.
L’article
segurament té bones intencions, però penso que qui l’escriu ho fa assentat amb
aire condicionat al clatell i no des de la realitat del carrer.
En fí. No
deixa de ser una opinió.
https://www.regio7.cat/motor/2026/06/20/combat-calor-cotxe-aquests-7-trucs-dv-105722574.html

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada