Trucs infal·libles per combatre la calor dins del cotxe

 


Acabo de llegir un article en un diari digital que proposa set trucs suposadament infal·libles per combatre la calor dins del cotxe. D’entrada sembla interessant, sobretot en èpoques de calor extrema i en zones com Manresa, on l’estiu no perdona. Però a mesura que avanço en la lectura, penso… eingggg…

El primer suggeriment és “aparcar a l’ombra”. Home, sí, clar. Però estem a Manresa. La qüestió no és aparcar a l’ombra, és poder aparcar, punt. I si vols ombra, l’única opció realista és buscar un pàrquing. Que l’article no contempli aquesta realitat ja el fa poc aplicable.

El segon consell és deixar les finestres lleugerament obertes perquè corri l’aire. Insisteixo: estem a Manresa. Deixar un cotxe al carrer amb les finestres obertes és una invitació directa a què te’l saquegin. És com posar un cartell lluminós que digui: “Endavant, passeu, passeu. Casa meva és casa vostre”.

Després venen les propostes surrealistes, que si bosses de gel, tovalloles humides... En canvi, no aprofundeixen en coses que sí que fem servir tots com parasols tèrmics, climatització prèvia. Accions reals.

L’article segurament té bones intencions, però penso que qui l’escriu ho fa assentat amb aire condicionat al clatell i no des de la realitat del carrer.

En fí. No deixa de ser una opinió.


https://www.regio7.cat/motor/2026/06/20/combat-calor-cotxe-aquests-7-trucs-dv-105722574.html 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A la processó del silenci a Manresa, el Crist volia baixar de la creu

Baixada de la criminalitat a Manresa? això no és informació, és tractar-nos com a tontos

La gran mentida de Manresa: més delictes, més impunitat i “reinserció”

L’engany de la regularització massiva: una amenaça per al Bages

Situació d’incivisme i risc a la zona de la Bonavista (Manresa)

Racisme, inseguretat i silencis incòmodes. Quan la condemna depèn de qui agredeix

La seguretat no és una percepció

Manresa davant el repte migratori: fets, no excuses

Seguretat a Manresa: més enllà de les dades oficials, calen enquestes de victimització

Molta obra, poca plaça. De Crist Rei a una plaça sense ànima