QUÈ ÉS MANRESA ACTIVA?

 

 




Benvinguts a Manresa Activa

L'Associació Manresa Activa neix amb la voluntat de sumar-se al teixit associatiu manresà i contribuir activament a la millora de la nostra ciutat. Som un projecte municipalista, de caràcter liberal i transversal, que neix amb un objectiu de construir una alternativa centrada exclusivament en la ciutat i els seus reptes reals.

Volem recuperar l’ambició i l’orgull de ciutat. Massa temps instal·lats en la resignació i la falta d’ambició. Tot això malgrat que Manresa té potencial, talent i capacitat per tornar a ser una ciutat referent a la Catalunya Central.

Posem el focus en què realment importa:

-         Seguretat, incivisme, i convivència

-         Habitatge i qualitat de vida

-         Economia, comerç i oportunitats

-         Neteja, mobilitat i serveis

-         Persones i cohesió social

Som una entitat de pensament transversal, compromesa amb la recerca de solucions per garantir els drets de tots els ciutadans i ciutadanes. Volem ser al costat dels col·lectius més vulnerables, dels joves i de la gent gran. Donem suport a la indústria, al comerç local i a l'autònom. I defensem el desdoblament sencer d’un 2+2 de la C-55. 

La nostra posició és clara

Davant la creixent sensació d'inseguretat, exigim respostes clares i efectives. Lluitem contra l'incivisme, les ocupacions il·legals i la delinqüència, i reclamem un canvi legislatiu que posi fre a la multireincidència.

Manresa és diversa, i això és una riquesa. Però la diversitat només funciona quan hi ha regles clares, igualtat d’obligacions i respecte mutu. Defensem un model d’integració realista:

-         Tolerància zero amb l’incivisme.

-         No volem immigració irregular.

-         Tothom que vingui amb voluntat de treballar, millorar la seva situació familiar i contribuir a la societat manresana, serà benvingut.

-         No volem persones que vinguin a delinquir ni a viure de subvencions fàcils. Tampoc volem que s’importin costums que degradin les dones o que se surtin del marc normatiu de convivència de la nostra societat.

Què fem?

Organitzem tallers i xerrades sobre educació cívica, analitzem la percepció de la ciutadania i fomentem el debat social a través de les xarxes. Volem formar part de la solució, no del problema.

Manresa Activa: la Manresa viva i lliure.

La força comença a casa. Amb la gent de Manresa.

Si vols formar part d’una Manresa més segura, més justa i més cívica, contacta amb nosaltres a: manresa.activa@gmail.com 

#manresa

#manresaactiva

https://manresaactiva.blogspot.com/

https://www.facebook.com/manresa.activa/

https://www.instagram.com/manresa.activa/

https://www.tiktok.com/@manresa.activa





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A la processó del silenci a Manresa, el Crist volia baixar de la creu

Baixada de la criminalitat a Manresa? això no és informació, és tractar-nos com a tontos

La gran mentida de Manresa: més delictes, més impunitat i “reinserció”

L’engany de la regularització massiva: una amenaça per al Bages

Situació d’incivisme i risc a la zona de la Bonavista (Manresa)

Racisme, inseguretat i silencis incòmodes. Quan la condemna depèn de qui agredeix

La seguretat no és una percepció

Manresa davant el repte migratori: fets, no excuses

Seguretat a Manresa: més enllà de les dades oficials, calen enquestes de victimització

Molta obra, poca plaça. De Crist Rei a una plaça sense ànima