QUÈ ÉS MANRESA ACTIVA?
Benvinguts a Manresa Activa
L'Associació Manresa Activa neix amb la voluntat de sumar-se al teixit associatiu manresà i contribuir activament a la millora de la nostra ciutat. Som un projecte municipalista, de caràcter liberal i transversal, que neix amb un objectiu de construir una alternativa centrada exclusivament en la ciutat i els seus reptes reals.
Volem recuperar l’ambició i l’orgull de ciutat. Massa temps instal·lats en la resignació i la falta d’ambició. Tot això malgrat que Manresa té potencial, talent i capacitat per tornar a ser una ciutat referent a la Catalunya Central.
Posem el focus en què realment importa:
- Seguretat, incivisme, i convivència
- Habitatge i qualitat de vida
- Economia, comerç i oportunitats
- Neteja, mobilitat i serveis
- Persones i cohesió social
Som una entitat de pensament transversal, compromesa amb la recerca de solucions per garantir els drets de tots els ciutadans i ciutadanes. Volem ser al costat dels col·lectius més vulnerables, dels joves i de la gent gran. Donem suport a la indústria, al comerç local i a l'autònom. I defensem el desdoblament sencer d’un 2+2 de la C-55.
La nostra posició és clara
Davant la creixent sensació d'inseguretat, exigim respostes clares i efectives. Lluitem contra l'incivisme, les ocupacions il·legals i la delinqüència, i reclamem un canvi legislatiu que posi fre a la multireincidència.
Manresa és diversa, i això és una riquesa. Però la diversitat només funciona quan hi ha regles clares, igualtat d’obligacions i respecte mutu. Defensem un model d’integració realista:
- Tolerància zero amb l’incivisme.
- No volem immigració irregular.
- Tothom que vingui amb voluntat de treballar, millorar la seva situació familiar i contribuir a la societat manresana, serà benvingut.
- No volem persones que vinguin a delinquir ni a viure de subvencions fàcils. Tampoc volem que s’importin costums que degradin les dones o que se surtin del marc normatiu de convivència de la nostra societat.
Què fem?
Organitzem tallers i xerrades sobre educació cívica, analitzem la percepció de la ciutadania i fomentem el debat social a través de les xarxes. Volem formar part de la solució, no del problema.
Manresa Activa: la Manresa viva i lliure.
La força comença a casa. Amb la gent de Manresa.
Si vols formar part d’una Manresa més segura, més justa i més cívica, contacta amb nosaltres a: manresa.activa@gmail.com
https://manresaactiva.blogspot.com/
https://www.facebook.com/manresa.activa/
https://www.instagram.com/manresa.activa/
https://www.tiktok.com/@manresa.activa
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada