Com cada mati faig un repàs de la informació digital d’uns quan mitjans tan de casa com de fora, i llegir certes informacions publicades sobre la criminalitat a Manresa provoca, com a mínim, vergonya aliena. No per la feina policial o les dades objectives, sinó per la manipulació interessada amb què es presenten. Un mitjà digital, que viu de subvencions públiques, exactament el 60,34% dels seus ingressos totals, s’atreveix a titular que la delinqüència a Manresa baixa. Dit d’una altra manera, algú que cobra de la Generalitat, Diputacions i Ajuntaments, intenta convèncer-nos que tot va millor. Que tot son flors i violes , justament ara que estem a principis de Juny i, a les porta de l’estiu. Es nota la bona voluntat però, això no és informar. Això és fer propaganda de qui el paga, amb ànim de mantenir la subvenció. L’article en qüestió destaca un descens global del 6,8% de la criminalitat a Manresa respecte l’any anterior. Però amaga, amb una habilitat digna d’un contorsioni...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada