Bon any 2026

 


Des de l’associació Manresa Activa us volem desitjar molt bones festes!

A totes les persones que ens seguiu, que participeu en les nostres activitats i que llegiu el nostre blog, gràcies. Sou la raó per la qual continuem treballant per una ciutat més viva, més emprenedora, amb voluntat de fer-la mes segura i menys incívica.

Aquest any ha estat ple de projectes, reptes i aprenentatges compartits. I res d’això hauria estat possible sense la vostra confiança i el vostre suport.

Que el proper any 2026 ens porti noves oportunitats, més col·laboració i molta energia per seguir construint una Manresa més activa, més segura menys incívica i amb futur per tothom.

Una abraçada ben gran de tot l’equip de Manresa Activa.

 



 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

A la processó del silenci a Manresa, el Crist volia baixar de la creu

Baixada de la criminalitat a Manresa? això no és informació, és tractar-nos com a tontos

La gran mentida de Manresa: més delictes, més impunitat i “reinserció”

L’engany de la regularització massiva: una amenaça per al Bages

Situació d’incivisme i risc a la zona de la Bonavista (Manresa)

Racisme, inseguretat i silencis incòmodes. Quan la condemna depèn de qui agredeix

La seguretat no és una percepció

Manresa davant el repte migratori: fets, no excuses

Seguretat a Manresa: més enllà de les dades oficials, calen enquestes de victimització

Molta obra, poca plaça. De Crist Rei a una plaça sense ànima