Les reivindicacions han tornat a sortir al carrer
Aquest divendres, ManresaActiva, una vegada més ha estat al costat de la Plataforma No + Morts a la C-55, l'Associació Xarxa7 i la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa per tallar la C-55 a l'altura de la rotonda del Parc de l'Agulla. I ho tornarem a fer tants cops com calgui.
Què volem? El desdoblament 2+2 de la C-55
entre Abrera i Súria.
Què
denunciem? Una
infraestructura criminal, plena de sinistralitat, que continua matant ciutadans
mentre la Generalitat mira cap a un altre costat.
25 ANYS. Un quart de segle des que el Parlament de Catalunya va aprovar per UNANIMITAT convertir aquesta carretera en una autovia de doble calçada. L'any 2000 la diputada Dolors Montserrat Culleré del PP va presentar una proposta en aquest sentit. El febrer del 2025 ho vam tornat a fer. I què ha passat? RES. Morts, ferits i promeses que se les emporta l’aire dels camions i cotxes que passen per la carretera.
Exigim al Govern de la Generalitat
que actuï amb responsabilitat i celeritat. No volem més excuses tècniques, ni
pressupostos ficticis, ni calendaris irreals. Ni nyaps de 1+2 ni similar.
La seguretat
viària no pot esperar més. La vida de la gent de la Catalunya central és la
prioritat. Està clar que si no ens escolten, els carrers i les carreteres
seguiran tallades.


Comentaris
Publica un comentari a l'entrada