Bon any 2026
Des de l’associació Manresa Activa us volem desitjar molt bones festes! A totes les persones que ens seguiu, que participeu en les nostres activitats i que llegiu el nostre blog, gràcies . Sou la raó per la qual continuem treballant per una ciutat més viva, més emprenedora, amb voluntat de fer-la mes segura i menys incívica. Aquest any ha estat ple de projectes, reptes i aprenentatges compartits. I res d’això hauria estat possible sense la vostra confiança i el vostre suport. Que el proper any 2026 ens porti noves oportunitats, més col·laboració i molta energia per seguir construint una Manresa més activa, més segura menys incívica i amb futur per tothom. Una abraçada ben gran de tot l’equip de Manresa Activa .